3. B
Kontakt: email: ajmaj@seznam.cz Skype: erinaceus4 Tel., WhatsApp: 727800636
3/5
Video: 's / 's got (is / has got)
20/4
Dnes ve videohodině:
- učebnice str. 50 - písnička - pusťte si ji s zazpívejte si:
- učebnice str. 51 - hra na procvičování popisu osob
Úkoly:
- naučte se nová slovíčka:
- další úkol máte v Učebně
15/4
Návod na odevzdávání úkolů v Učebně Google
Ačkoli si v nově zavedené Učebně Google připadám, jako kdybych právě získal povolání pilota, byl postaven před Boeing 747 a řekli mi: "Tady se přidává plyn a tímhle se zatáčí, zbytek pochopíš za letu," pokusím se tu o malou instruktáž, kterak odevzdávat úkoly:
1) Úkoly už mi neposílejte ani na mail (dokonce ani na ten školní), ani na WhatsApp, ani na Skype, ani na Bakaláře.
2) Odevzdávejte pouze úkoly zadané v Učebně Google, a to jen tehdy, pokud je tam napsáno, že se mají odevzdat (je tam nějaký termín odevzdání). Některé se odevzdávat nebudou, budeme si je kontrolovat při příští videohodině.
3) Pokud máte vyfotit a poslat nějaké cvičení z učebnice, pracovního sešitu nebo sešitu, nejlepší postup je tento:
- nainstalujte si Google Classroom na mobil
- v sekci "Práce v kurzu" (nebo přímo na úvodní stránce "Stream") si otevřete daný úkol
- stiskněte tlačítko "Přidat přílohu"
- vyberte "Vyfotit"
- vyfoťte cvičení, pokud se fotka povedla, odklikněte "fajfku" (jinak křížek a foťte znovu)
- stiskněte tlačítko "Odeslat"
Z počítače to funguje obdobně, jen samozřejmě musíte nejdřív stáhnout fotku do počítače a kliknout na"Přidat nebo vytvořit" a zvolit "soubor"
4) Pokud je úkol zadán formou nějakého formuláře, je obvykle někde dole modré tlačítko "Odeslat" - úkol odevzdáte jeho stisknutím, nic už nefotíte.
Prosím, neodevzdávejte úkoly na úvodní stránku (Stream)!

Děkuji za hojnou účast (v počtu 1 žáka) na dnešní první videohodině v Učebně Google. :)
Další se bude konat zítra ve stejném čase na stanici, kterou právě posloucháte (11:00, https://meet.google.com/rzx-xvhq-qtr) - musíte být přihlášeni ke svému školnímu účtu
Děkuji za hojnou účast (v počtu 1 žáka) na dnešní první videohodině v Učebně Google. :)
Další se bude konat zítra ve stejném čase na stanici, kterou právě posloucháte (11:00, https://meet.google.com/rzx-xvhq-qtr) - musíte být přihlášeni ke svému školnímu účtu
14/4
Zadání samostudia:
učebnice str. 48:
- naučte se nová slovíčka - klikejte na obrázky, poslouchejte a opakujte
- pusťte si tuto nahrávku, ukazujte na obrázky dole na stránce a opakujte
- poslechněte a zazpívejte si písničku A woman and a dog
pracovní sešit str. 59 cv. 1:
- poslouchejte nahrávku a očíslujte obrázky
- vyfoťte a pošlete
- podívejte se na obrázek, vyberte správná slova a napište je ke správným číslům
- vyfoťte a pošlete
Pozor, pozor!
Splněné úkoly mi už proto neposílejte ani na email, ani na WhatsApp, ani na Skype, ale odevzdávejte je přímo v Učebně Google, do níž byste se měli přihlásit pomocí školních emailových adres, které jste (nebo vaši rodiče) dostali.Mělo by to být jednoduché, i když to se i já sám teprve učím. Uvidíme, jak to bude fungovat. Jde to i přes počítač / tablet, i přes mobil.
Nainstalujte si na mobil aplikace Google Classroom a Hangouts Meet.
Zkuste tam být přihlášeni 15. 4. v 11:00 na první pokus o společnou hodinu (spíš zkoušku spojení...) :)
8/4
Zadání samostudia:
učebnice str. 48:
- naučte se nová slovíčka - klikejte na obrázky, poslouchejte a opakujte
- pusťte si tuto nahrávku, ukazujte na obrázky dole na stránce a opakujte
- poslechněte a zazpívejte si písničku A woman and a dog
pracovní sešit str. 59 cv. 1:
- poslouchejte nahrávku a očíslujte obrázky
- vyfoťte a pošlete
- podívejte se na obrázek, vyberte správná slova a napište je ke správným číslům
- vyfoťte a pošlete
6/4
Zadání samostudia:
opakování Unit 6
- udělejte si tento test (pokud nemáte možnost si ho vytisknout, stačí napsat čísla cvičení, čísla vět a správná slova - v případě cv. 1 nakreslit obrázek)
- vyfoťte a pošlete mi vyplněný test
Animal house - procvičování vazby There is
- pusťte si video:
- vypracujte tento pracovní list:
- přiřaďte slova ke správným obrázkům (pokud nemůžete tisknout, napište slova v takovém pořadí, v jakém jsou obrázky)
- vyberte správné slovo podle písničky
- rozhodněte, jestli věty jsou pravdivé (true), nebo nepravdivé (false)
- představte si, že s vámi doma bydlí zvířátka jako v písničce; nakreslete obrázek a napište, kde které zvířátko bydlí - podle vzoru: There's a (zvíře) in my (místnost, část domu) - např.: There's a tapir in my bedroom.
- kdybyste chtěli připojit nahrávku, jak zpíváte písničku (klidně spolu s videem), tak budu rád, ale to není povinné :)
slovníček k pracovnímu listu (to se nemusíte učit):
- live žít, žije, žijí
- Caucasus Kavkaz (pohoří mezi Evropou a Asií)
- all over the world po celém světě
- Galapagos Islands Galapágy (ostrovy v Tichém oceáně)
- gopher pytlonoš
- endangered ohrožený
- living room = sitting room
- dining room jídelna
- tortoise želva (suchozemská)
- giant obr, obrovský
Pošlete mi vyfocené úkoly do zítřejšího večera a dostanete pětitapírovou jedničku. :)
Prosím, posílejte úkoly z jednoho dne najednou, jinak se v tom množství nevyznám. A napište, z jakého dne úkoly jsou (takže k těmto úkolům připojte datum 6. 4.)
2/4
Zadání samostudia:
trocha mluvnice
- napište si do sešitu tento zápis a naučte se to:
přeložte tyto věty (do sešitu pod zápis):
Příklad: Je tam letadlo. There is a plane.
Ve skříňce je dinosaurus. There is a dinosaur in the cupboard.
- Je tam míč.
- Na stole je panenka.
- V kuchyni je kočka.
- Pod postelí je robot.
- Je tam pes.
učebnice str. 47 - Sophie's World:
- pusťte si nahrávku a sledujte text
- pouštějte si nahrávku po větách a opakujte, snažte se vyslovovat přesně jako Sophie
- nahrajte se, jak čtete text a pošlete mi nahrávku
- přeložte text do češtiny, napište překlad do sešitu (datum, číslo stránky, nadpis Sophie's World)
Pošlete mi vyfocené úkoly a nahrávku do sobotního večera a dostanete pětitapírovou jedničku. :)
Prosím, posílejte úkoly z jednoho dne najednou, jinak se v tom množství nevyznám. A napište, z jakého dne úkoly jsou (takže k těmto úkolům připojte datum 27. 3.)
Děkuji.
PM
1/4
Zadání samostudia:
velký test - povinné!!!
- tento test bude známkován (ne jen jedničkami)!
- v případě neodevzdání nebo opožděného odevzdání testu dostanete pětku váhy 10!
- test odešlete nejpozději dnes v 18:00
- pro zobrazení testu klikněte sem
30/3
Zadání samostudia:
video - Pets
- podívejte se na video:
(zdroj: Maidment, Stella & Roberts, Lorena. Happy Street 1. Oxford University Press, 2013, 3. vydání. ISBN 9780194751308)
- pusťte si video po kouskách a napište na papír nebo do sešitu všechna zvířata a jejich počty v pořadí, v jakém je uslyšíte (některá zvířata jsou tam dvakrát - napište je dvakrát)
- přiřaďte jména ke zvířatům (pouštějte, zastavujte a posouvejte si video, jak potřebujete:
hamster Jessy
rabbit Moe
dog Sammy
cat Barney
fish Toffy
fish Zori
odpovězte na otázky:
- Have you got a pet?
- What is it?
- What is its name?
vyluštěte tuto křížovku
- udělejte snímek obrazovky s vyluštěnou křížovkou a pošlete mi ho

Kdo mi pošle splněné úkoly do úterního večera, získá pětitapírovou jedničku. :)
Pracujte samostatně, v případě problémů se ozvěte.
26/3
Zadání samostudia:
Colin in Computerland (stará verze - učebnice str. 46):
- pusťte si tuto nahrávku a sledujte příběh na str. 46 v učebnici
- seřaďte události, jak jdou po sobě v příběhu (napište čísla vět ve správném pořadí):
- Colin is with Clara again.
- Colin and clara follow the car.
- Colin has got a postcard.
- The Gold Robber has got the Golden Eagle.
- Colin types the code in the computer.
- Colin has got a magnet and another computer game.
- The Golden Robber escapes.
- Colin looks on the table in the kitchen.
pracovní sešit str. 57 cv. 1:
- pusťte si říkanku a sledujte text v pracovním sešitě
- pouštějte si nahrávku pořád dokola, říkejte ji současně s nahrávkou a naučte se ji co nejlépe vyslovovat (můžete ji přitom číst, nemusíte se ji učit nazpaměť)
- až ji budete umět říct tak, aby se to co nejvíce podobalo nahrávce, nahrajte se a pošlete mi nahrávku
pracovní sešit str. 58:
- cv. 1: vyzkoušejte sami sebe - umíte říct anglické názvy věcí na obrázcích? - pokud ano, udělejte "fajfku", pokud ne, udělejte křížek a doučte se je
- cv. 2: spojte slova se správnými obrázky
- cv. 3: podívejte se na obrázky, kde je Tibby, Tabby a Tubby, a správně spojte "roztržené" věty
- vyfoťte stránku a pošlete mi ji
Ten, kdo mi pošle správně splněné úkoly (seřazená čísla vět, nahrávku říkanky a stránku 58 z prac. sešitu) do dnešního večera, dostane jedničku o váze pěti tapírů (to je asi 300 kg :-D)!
Prosím, pracujte samostatně, nezatěžujte rodiče, v případě problémů pište nebo volejte - email: ajmaj@seznam.cz, skype: erinaceus4, tel., WhatsApp: 727800636
25/3
Zadání samostudia:
Colin in Computerland (nová verze):
- pusťte si video:
- vyberte správný obrázek (podle videa):
- odpovězte na otázky:
(zdroj: Maidment, Stella & Roberts, Lorena. Happy Street 1. Oxford University Press, 2013, 3. vydání. ISBN 9780194751308)
- seřaďte události tak, jak jdou v příběhu za sebou (napište čísla):
- Clara is small too.
- Colin gets a text message on his mobile.
- Colin is in Computerland.
- Colin types the code in his computer.
- He is with Clara again.
- He looks in the cupboard.
- The Wicked Scientist makes people small.
- There is a computer game and some glue.
naučte se nová slovíčka:
- message /ˈmesɪdʒ/ vzkaz, zpráva
- text message /ˈtekst mesɪdʒ/ textová zpráva, SMSka
- wicked /ˈwɪkɪd/ zlý, zlomyslný
- scientist /ˈsaɪəntɪst/ vědec, vědkyně
- glue /ɡluː/ lepidlo
- small /smɔːl/ malý
- all /ɔːl/ všichni, všechno
- be /biː/ být
- careful /ˈkeəfl/ opatrný
Pošlete mi splněné úkoly (písmeno správného obrázku, odpovědi na otázky a čísla vět seřazená podle příběhu) do dnešního večera. Pokud to budete mít právně, získáte jedničku o váze pěti tapírů!
Kdybyste si nevěděli rady, pište kdykoli (email ajmaj@seznam.cz, Skype erinaceus4, WhatsApp 727800636). Šetřete rodiče, mají svých starostí dost! :)
Pošlete mi splněné úkoly (písmeno správného obrázku, odpovědi na otázky a čísla vět seřazená podle příběhu) do dnešního večera. Pokud to budete mít právně, získáte jedničku o váze pěti tapírů!
Kdybyste si nevěděli rady, pište kdykoli (email ajmaj@seznam.cz, Skype erinaceus4, WhatsApp 727800636). Šetřete rodiče, mají svých starostí dost! :)
Prosím, posílejte všechny úkoly z jednoho dne najednou, jinak mi v tom vzniká strašný zmatek. Děkuji.
23/3
Zadání samostudia:
učebnice str. 45:
- přečtěte si dopis
- do sešitu (dnešní datum, nadpis Greg's Letter, číslo stránky) napište odpovědi (pokud možno celou větou) na šest otázek dole na stránce - podle dopisu a obrázku a podle sebe (č. 3)
- vyfoťte a pošlete (WhatsApp, email, Skype, poštovní holub...)
pracovní sešit str. 56:
- doplňte čtyři slova seshora do textu o Polly
- nakreslete svůj pokoj a doplňte text o sobě (podobný tomu o Polly)
- vyfoťte stránku a pošlete
zkuste si tohle cvičení z webu učebnice (neposílejte)
doplňte slova do textu emailu (zkuste to bez učebnice):
- stačí napsat číslo a správné slovo (do sešitu, na kus papíru nebo přímo do počítače / telefonu)
- vyfoťte, pošlete
Kdo pošle splněné úkoly do úterý do 18:00, získá jedničku o váze pěti tapírů. Buďte samostatní - je to úkol pro vás, místo dnešní hodiny, ne pro rodiče. Rodiče mají svých starostí dost. Pokud potřebujete pomoc, pište, volejte (WhatsApp, SMS: 727800636, Skype: erinaceus4, email: ajmaj@seznam.cz).
19/03
Zadání samostudia (za včerejší i dnešní hodinu):
- cvičení uděláme jinak, než je v zadání (protože nemáte spolužáka)
- nakreslete obrázky, které jsou nahoře, na různá místa (na skříňce, pod židlí, ve skříňce, atd.)
- musíte je nakreslit tak, abyste použili předložky in, on a under
- dolů napište věty o tom, kde jsou věci, které jste nakreslili (např. The pear is on the table.) ke správnému obrázku (nevšímejte si nadpisů Me a My friend a pište přes oba sloupečky, jako kdyby linky nebyly rozdělené)
- vyfoťte stránku a pošlete na ajmaj@seznam.cz do sobotního večera (18:00)
učebnice str. 44 nahoře:
- pusťte si nahrávku a opakujte, při tom si ukazujte na obrázky (jde to popořadě)
naučte se nová slovíčka (ze strany 44 v učebnici)
- klikejte na ten divný nápis mezi anglickým a českým slovem,přehraje se vám správná výslovnost
učebnice str. 44:
- dva obrázky uprostřed stránky: pusťte si tuto nahrávku - budou říkat, jaký nábytek tam je (There's a...) a vy máte poznat, jestli se mluví o obrázku vlevo - The old castle (starý hrad), nebo vpravo - The modern house (moderní dům)
- do sešitu napište výsledky - např. 1. The modern house, 2. The old castle, atd. (to je jen příklad, možná to je jinak), celkem jsou tam 4 body
- vyfoťte, co jste napsali, a pošlete mi to na ajmaj@seznam.cz do soboty do večera (18:00)
pracovní sešit str. 55:
- rozhodněte, jestli věta je o obrázku A nebo B a napište A nebo B ke větám
- vyfoťte stránku a pošlete mi ji na ajmaj@seznam.cz do soboty do večera (18:00),
Kdo včas pošle správně vypracované všechny tři úkoly, získá jedničku váhy 5 (= malá písemka nebo 5 tapírů).
Když budete potřebovat poradit, pište kdykoliv (email, Skype, WhatsApp), šetřete rodiče, mají svých starostí dost! :)
Prosím, posílejte všechny úkoly z jednoho dne najednou, jinak mi v tom vzniká strašný zmatek. Děkuji.
16/3
Zadání samostudia:
učebnice str. 43:
- pusťte si tuhle nahrávku a čtěte, co říkají Jack a Polly (jakou hru hrají?)
- zkuste si s někým (nebo holt sami se sebou) tvořit podobné otázky a odpovídat na ně
- napište do sešitu otázky a odpovědi podle vzoru dole (podle obrázku v učebnici na str. 43) - Where's the...? It's on/in/under - Kde je...? Je na/v/pod... vyfoťte to a pošlete mi to mailem nebo čímkoliv jiným (na WhatsApp, Skype, Messenger nebo poštovním holubem, třeba):
Vzor: Where's the robot? It's on the chair.
- Where's the car? It's under the ________________.
- Where's the doll? It's _______________________.
- Where's the skateboard? ____________________.
- Where's _______________ ? __________________.
- ______________________? __________________.
- ______________________? __________________.
- ______________________? __________________.
- ______________________? __________________.
- podívejte se na obrázek a spojte otázky s odpověďmi
- vyfoťte, pošlete
Kdo mi splněné úkoly pošle do pondělního večera do 18:00, dostane malou jedničku váhy 3 - jako za tři tapíry (to je akční nabídka - za dva úkoly tři tapíři!) :)
- cíl těchto cvičení: naučit se ptát a říkat, kde něco je
Naučte se říkat a psát slovíčka ze stran 40-41:
- feather /ˈfeðə(r)/ peříčko, brko
- everywhere /ˈevriweə(r)/ všude
- head /hed/ hlava
- hamster /ˈhæmstə(r)/ křeček
- cage /keɪdʒ/ klec
- washing machine /ˈwɒʃɪŋ məʃiːn/ pračka
- clever /ˈklevə(r)/ chytrý
- here /hɪə(r)/ tady, zde
- where /weə(r)/ kde
12/3
Zadání samostudia:
- pracovní sešit str. 50 cv. 1 - pusťte si tuto nahrávku a očíslujte obrázky podle toho, kde je Flossy nebo Otto
- učebnice str. 42 - pusťte si písničku Flossy's got the ball - poslouchejte, sledujte text, potom si zazpívejte
- naučte se nová slovíčka - místnosti:
- pracovní sešit, str. 52 cv. 1 - pusťte si tuto nahrávku a očíslujte obrázky podle pořadí (kde je Flossy?)
- pracovní sešit str. 52 cv. 2 - napište do obrázku názvy místností
- pošlete mi vyfocené nebo naskenované str. 50, 51 a 52 se správně vyplněnými cvičeními na ajmaj@seznam.cz nejpozději do neděle do 18:00 a dostanete jedničku váhy 5 - to je jako z malé písemky! :)
11/3
Zadání samostudia:
- pošlete mi na ajmaj@seznam.cz odpovědi na poslední cvičení z pracovního listu (úkol z minulé hodiny) - buď vyfocené, naskenované, nebo napsané přímo do mailu do dnešního večera (kdo pošle, dostane malou jedničku (s váhou 3)
- pusťte si příběh Where's Hammy?
- naučte se nová slovíčka (předložky):
- zopakujte si hlavních šest slovíček Unit 6:
- v pracovním sešitě udělejte cvičení 2 na straně 50 (přečtěte si text a vybarvěte podle něj obrázek) a doplňte cvičení 3 na straně 51
- úkoly jsou tentokrát povinné - do školy sice nechodíme, ale vy nemáte prázdniny a já nemám dovolenou :)
9/3
Dnes:
- otázky a krátké odpovědi se slovesem být
- tento přehled k nalepení do sešitu
- poslední cvičení na tomto pracovním listu
Úkol:
- projít si celý vyplněný pracovní list a doplnit, co nemáte (zejména kdo chyběl)
Příště:
- procvičování slovesa být
- uč. str. 41, p.s. str. 50
5/3
Dnes:
- sloveso být - oznamovací kladné a záporné věty - procvičování
- tento pracovní list - první tři cvičení
Úkol:
- učit se kladné a záporné tvary slovesa být - viz přehledy v sešitě (tento a tento) a první dva rámečky na tomto pracovním listu
Příště:
- další procvičování slovesa být
4/3
Dnes:
- procvičování vět se slovesem být
- sloveso být - záporné věty
Úkol:
- naučit se záporné věty se slovesem být (viz přehled nalepený v sešitě)
- přinést pracovní list
Příště:
- další procvičování vět se slovesem být
2/3
Dnes:
- časování slovesa být (tento přehled - nalepený v sešitě)
- tento pracovní list
Úkol:
- dodělat cv. 3 na prac. listu (kdo nestihl ve škole)
Příště:
- další cvičení na prac.- listu - procvičování vět se slovesem být ve všech osobách
Úkol:
- naučit se šest hlavních slovíček z Unit 6
Příště:
- rozšíření učiva - časování slovesa být
- procvičování slovní zásoby
- uč. str. 41, p.s. str. 50
19/2
Dnes:
- test z Unit 5
Úkol:
- opakovat si učivo Unit 5 na test
Příště - test, který bude obsahovat:
- podobná cvičení, jako jsou v tomto pracovním listu
- hlavních šest slovíček (napsat zcela zpaměti)
- ball /bɔːl/ míč
- kite /kaɪt/ drak (na pouštění ve větru, ne pohádkové zvíře)
- plane /pleɪn/ letadlo (zde je malé rozšíření pro budoucí piloty)
- boat /bəʊt/ loďka
- bike /baɪk/ kolo (jízdní)
- skateboard /ˈskeɪtbɔːd/ skateboard
- číslovky 11 - 20 (není potřeba umět je zpaměti psát, stačí rozeznat slova a přiřadit k číslicím nebo seřadit)
- eleven /ɪˈlevn/ jedenáct
- twelve /twelv/ dvanáct
- thirteen /ˌθɜːˈtiːn/ třináct
- fourteen /ˌfɔːˈtiːn/ čtrnáct
- fifteen /ˌfɪfˈtiːn/ patnáct
- sixteen /ˌsɪksˈtiːn/ šestnáct
- seventeen /ˌsevnˈtiːn/ sedmnáct
- eighteen /ˌeɪˈtiːn/ osmnáct
- nineteen /ˌnaɪnˈtiːn/ devatenáct
- twenty /ˈtwenti/ dvacet
- diktát z číslovek (zapisovat číslice podle diktátu v angličtině)
- některá z těchto dalších slovíček (stačí přiřadit anglická slova k českým nebo přeložit z angličtiny do češtiny)
- hide /haɪd/ schovat
- seek /siːk/ hledat
- hide and seek /ˌhaɪd ən ˈsiːk/ schováváná
- close /kləʊz/ zavřít
- your /jɔː(r)/ tvoje, vaše
- eye /aɪ/ oko
- peek /piːk/ kouknout, nakouknout (tajně, rychle)
- count /kaʊnt/ počítat
- slowly /ˈsləʊli/ pomalu
- open /ˈəʊpən/ otevřít
- find /faɪnd/ najít
- big /bɪɡ/ velký
- small /smɔːl/ malý
- dopis (email) od Grega, jako je v učebnici - doplňování slov do textu
- dopis (email) kamarádovi o věcech (hračkách), které máte a jejich popis (velký / malý + barva) a o tom, co nemáte (obdoba dopisu od Grega v učebnici), to znamená umět používat: I've got... / I haven't got... Have you got...?
Trénovat na psaní a doplňování dopisu můžete na tomto cvičení.
Úkol:
- opakovat si slovíčka a věty "I've got..., Have you got...? Yes, I have, No, I haven't"
- učit se z pracovního listu
Příště:
- opakování před testem - piškvorky (trénujte tyto věty)
12/2
Dnes:
- opakování slovní zásoby (křížovky)
- zkoušení
Úkol:
- dodělat si křížovky (kdo nestihl)
- procvičovat si slovíčka
Příště:
- uč. str. 39, p.s. str. 47
- opakování Unit 5
10/2
Dnes:
- kontrola d.ú. (p.s. str. 46)
- procvičování slovesa mít (I've got, Have you got...? Yes, I have, No I haven't) (uč. str. 35)
- příběh z učebnice str. 36 - poslech, čtení, překlad, scénka
- procvičování číslovek 1- 20 (hra "bomba")
Úkol:
- učit se slovíčka z ze str. 36 a 37:
Příště:
- uč. str. 39, p.s. str. 47
Pozor, soutěž!
- pusťte si video
- vyberte správné odpovědi pod videem a pošlete mi je na ajmaj@seznam.cz (nezapomeňte se podepsat)
- stačí napsat písmenko a správné slovo (např.: "a. red")
- prvních pět správných odpovědí vyhraje jedničku váhy 5 (domácí práce)
6/2
Dnes:
- Colin in Computerland - komiks z učebnice (poslech, čtení, překlad, scénky)
- (třída spojena)
Úkol:
- učit se slovíčka z komiksu:
Příště:
- návrat k přeskočeným cvičením v učebnic i pracovním sešitě, která nebylo vhodné dělat ve spojené třídě
5/2
Dnes:
- porozumění čtenému textu - uč. str. 37
- psaní - p.s. str. 46
- (třída spojena)
Úkol:
- dokončit práci v pracovním sešitě (kdo nestihl)
Příště:
- uč. str. 35, 36, 38, p.s. str. 45, 46 - kontrola
3/2
Dnes:
- zápis slovíček, cvičení ve slovníčku
- opakování - peníze ceny (třída spojena)
Úkol:
- kdo nestihl - dopsat celý slovníček Unit 5
Příště:
- uč. str. 35, p.s. str. 45
27/1
Dnes:
- projekt Edison - prezentace studentky ze Španělska
Příště:
- viz níže
23/1
Dnes:
- procvičování číslovek (p.s. str. 43), zkoušení
- procvičování slovní zásoby (hračky, small, big, barvy)
Umět:
- počítat od 1 do 20, číslovky i na přeskáčku
- slova small, big
Příště:
- uč. str. 35, p.s. str. 45
22/1
Dnes:
- procvičování číslovek 11-20 (p.s. str. 42)
- procvičování slovesa have got (mít)
Naučit se:
- počítat do 20
Příště:
- uč. str. 35, p.s. str. 43
Pusťte si pohádku :)
A ještě jedno video:
16/1
Dnes:
- procvičování frází "Have you got a...?", "Yes, I have / No, I haven't." (p.s. str. 40 cv. 2, 41, )
- číslovky 11-20
- písnička "Hide and seek"
Naučit se:
- počítat do 20 (viz níže)
Naučte se správně vyslovovat číslovky (zatím stačí do 20):
A zazpívejte si:
Zkuste si cvičení na přiřazování číslovek (klikněte na slovo a pak na číslo, když kliknete na symbol repráčku, uslyšíte výslovnost)
Příště:
- procvičování číslovek 1-20
- uč. str. 35, p.s. str. 42
Číslovky 11-20 - procvičte si výslovnost (kliknutím na červený nápis)
- eleven /ɪˈlevn/ jedenáct
- twelve /twelv/ dvanáct
- thirteen /ˌθɜːˈtiːn/ třináct
- fourteen /ˌfɔːˈtiːn/ čtrnáct
- fifteen /ˌfɪfˈtiːn/ patnáct
- sixteen /ˌsɪksˈtiːn/ šestnáct
- seventeen /ˌsevnˈtiːn/ sedmnáct
- eighteen /ˌeɪˈtiːn/ osmnáct
- nineteen /ˌnaɪnˈtiːn/ devatenáct
- twenty /ˈtwenti/ dvacet
13/1
Dnes:
- unit 5 - hlavní slovní zásoba (6 hlavních slovíček)
- p.s. str. 39 (kdo nestihl, dodělat doma)
Příště:
- procvičování nových slovíček
- uč. str. 32 - písnička (zazpívejte si zde :) ), str. 33, p.s. str. 39 cv. 2 - kontrola
9/1
Dnes:
- Test z Unit 4
Cvičení - procvičte si slovíčka z Unit 4
6/1
Dnes:
seznámení s webem
opakování - pracovní list
Příště:
- kontrola pracovního listu
- poslední opakování před testem
Ve čtvrtek 9. 1.
- test z Unit 4
16/12
Dnes:
Sophie's world (uč. 31)
Příště:
příprava na test (opakování, slovní zásoby, křížovky)
p.s. 37
12/12
Příště:
uč. 31
p.s. 37